Saturday, June 16, 2012

luahan hati sebelum tidur

assalammualaikum
entry nie entry dikala kebosanan je , nak abai kan sangat dipersilakan . hhiiii^.^

rindu nyeee dekat paktam ! even sekarang nie memang aku tengah EMO sangat dengan dyer nie . aku tak tau la siape yang bsy sebenarnye skang ni . henset nie dah rase macam tak de gune DAH!! sampai aku rase macam nak sorok dalam laci je . tapi bile dibiarkan tu la bunyi mesej adoiii memang tak memahami betul lah dyer nie . 

satu masalah utama dyer nie kalau kerje tu memng tak ingat dunia agaknye . at least time rehat tu call call la ku nie yang sememangnye FREE sesangat. hish sekeh kang! kang bile aku dah start bsy study barulah terhegeh kate aku nie tak nak layan dyer . bile tengah free bukan nak manfaat kan .


seronok je bile marah marah dalam blog . haha rase sumpah lawak je ^.^
oke lah bye 


No comments:

Post a Comment