Thursday, April 12, 2012

pengakuan berani

hye readers ^.^
harini aku rase segar sgt sebab lepas subuh tak tido.heee :)
slalu nye kalau aku tido lepas subuh mmg terlajak lajak lah kan bangun bangun je pening kepale.
tapi harini ade smtng yang buat ak xjadi tdo
ape yek??

slalunye lepas subuh makteh aku akan bukak tv tapi aku trus terbabooommm tdo , tapi  tadi tetibe aku terdengar suara alamak haihhh abang encem laaa "ALIFF AZIZ" hiii :) suke lah rambut dyer. comel comel gitu
erkk korang mesti ade dengar cite tentang aliff aziz and ____?? alahaiii sape lak name dyer eyk..hurmm ala adek beradik ngasri tu..yang bercerai , yang blakon cite dengan elyana tu..alahhhhh aisshh pandai pandai lah korang pikir, aku kalau pagi pagi nie otak memang slow skit..haaa dengar cite dorang coouple kan kan (n_n)
fuyohh !! untung la dpt laki muda.cewahh semoga kekal lah oke :)

sebenarnye kan aku nk story skit la pasal ketidak puasan hati aku nie (geram je) ..ade la seseorang nie , actually dari dulu senanye aku stalk dyer dgn awek dyer.(statement pengakuan nieh). alah budak2 lagi sekolah pown baru habis kot. and maybe skang nie dorang dah putus kowt *angkat bahu and yang si arjuna nie dah pown jumpe awek baru .oke tu xde lah aku nak bengang sangat tapi masalahnye all fb status dyer duk cite pasal awek dyer nie *kening ala ala ziana zain jap . aku rase dyer saje nak tunjuk kat awek dyer kot bagi jeles maybe .hurmm aku pown xtau la ape masalah dorang nie sampai puts tapi geram la all news feed aku pasal budak nie..RIMAS TAU!!

and lagi satu aku sebenarnye tak kesah pown kalau ade yang nak updated status "aku nak mandi" "aku nak makan" "jum tidor" dan macam2 lagi lah.tu kan hak diorang so kalau yang rase mcm "AMENDE AR DYER NIE" alahhh abai kan je lah, kalau xsuke ape kate korang remove je orang tu kan senang. tak bek tau mengate a.k.a perli senyap-senyap. tak mo tak mo hiiii ^.^



No comments:

Post a Comment