Monday, April 2, 2012

mr blue hair super hots!!

assalammualaikum  dan selamat semua nye ^.^

aku ingat aku sorang je yang tergila gila sgt kat mr blue hair nie tapi adehhh ade gak gadis kat rumah nie pownnnn tergila gila kat dyer.habis semua story pasal dyer kat you tube dyer bukak semalam ^.^

haha aku bukan nak kate ape la, tapi siyes weyhh hensem dan teramat amat lah hensem rase nak je suh mak abah p tolong pinang kan dyer. tak pown jadi tunang 2 3 minggu je pown aku tak kesah..hahah nampak tak betapa desprte nye aku.

oke2 aku malas dah nak cite panjang panjang kang aku sendiri yang geram.
so jum lah layan gambar2 yang super muper tuper handsome tuh!!



this one aku rase paling semart and paling hensem 
aku suke sgt tgk dyer nie pakai spec besau2 style DOWH!!

yang nie pulak gambar music video dyer "fantastic baby"

haaaa TGK!! comel gile kan..eee geramm



sampai kan wallpaper enset aku pown muke dyer
haaa acane tu??
haha^.^

aku nie tak de la tau sangat pasal dyer nie tapi dyer punye perwatakan sangat unik tau.
korang tengok dyer nie mesti korang cakap "perghh gile macho dowh " kan kan.oke kalo macho tu sememangnye aku terlalu setuju tapi yang lawaknye dulu dyer tak macam nie tau, dulu dyer nie macam dummy2 sikit, suke buat lawak bodoh2 and akan buat orang rase "gile ke ape dyer nie" haaa^.^ so ttbe2 aku pown tak tau bile mase dyer stat jadi macho n gentlemen then semue orang suke gile, so manager dyer pown suruh dyer maintain kan karakter macho dyer and sampai la skang. so kalau korang ade prasan dyer nie macam agak control kan tapi sometimes dyer macam terkeluar gak la sifat dyer yang comel tu..haha ^.^

antara yang lainye:
-dyer nie xreti menari, dalam group tu dyer paling WORST menari tapi alhamdulillah skang dah pown pandai menari cume ala ala mawi skit..heeee ^.....^
-dyer nie dulu bukan la xreti menyanyi cuma kurang ke arah nyanyian lebih kepada rap kan, so dulu mmg terkenal lah dgn suara jantan dyer duk rap sana rap sini, tapi skang dyer dah pown stat menyanyi and sumpah jantan SANGAT!!

fuhhh~~ penatnye aku bercerita pasal dyer nie xsedar yang dah panjang berjeler rupenye entry aku kali nie..and yang xleh bla nye aku duk pot pet pot pet pasal dyer nie tapi xbagi tau pown name dyer kan

nick name dyer: TOP
group: BIG BANG

so kalau nak tau lebih lanjut or nak dengar lagu dowg search aje kat encik you tube tu oke ^.^

selain aku nk promote TOP aku pown nak gak promote novel yang aku tengah bace nie:

GEMERSIK KALBU
alaaa yang kat tv 3 dulu tu petang2.aku tak pernah tengok pown cite tu that's why aku saje beli novel nie (gune baucer hiiiii) . buat mase nie aku baru sempat bace sampat bab 25, yang xseronoknye buku nie bab awal2 je ade yang dah meninggal ,eee dah ar sweet gile kot lelaki tu (erkk aku bayang kan je la) . Tapi yang best nye penulisan penulis nie seronok ar nak bace and tangkap leleh gak ar (tension aku baru bab 25 dah meleleh leleh) . Tu yang semalam xsanggup dah nak sambung bace "SEDEY GILE" haha^.^ 

so aku tak tau la sama ada cerita kat tv tu pown sesedey nie or tak kan.and aku pown xpernah tanye kat sesape whether best or not drama tu.sebab majoriti kawan aku mmg kurang layan drama tu asyik layan vanilla coklat haha^.^ 

nanti bile aku dah habis bace aku cite ending dyer yek 0.0

bye~


3 comments:

  1. Patutla muka mcm top..rupa2nya mmg top..huhu

    ReplyDelete
  2. Patutla muka mcm top..rupa2nya mmg top..huhu

    ReplyDelete
  3. haha..siyes dowh aku dah tergile2 sgt..sian husband aku hongki kan

    ReplyDelete