Wednesday, April 18, 2012

mimpi macam reality



aku nie jarang tau nak mimpi mimpi nie
sejak kecil lagi
tak tau kenape. tapi kalau aku mimpi je mesti mimpi yang pelik and aku rase macam nak tau nak tau and nak tau.
pagi tadi aku terjage sebab sakit perut , so memcecet *gaya uztad arab aku g tandas.oleh sebab perut nie teramat lah sakit naik2 katil je terus sambung tidur..haaa start disitu lah aku mimpi

dalam mimpi aku tu aku ade kat sekolah lame aku*teknik tapi semua macam dah berubah ..toilet dah laen, surau laen and senang cite sume lah laen.tibe tibe ade dua orang datang kat sekolah and aku rase macam aku sorang je ade kat situ so mmg aku lah kan kene melayan dua kakak tu. dorang aja aku buat??? aishh ape ke name bende tu eyk..alaaa yang lipat lipat kertas jadi katak, love, rumah, topi dan so on lah kan.haaa dorang aja aku bende tu lah and dalam mimpi tu pown aku tengah sakit perut banyak kali gak aku keluar masuk toilet (dalam mimpi tau) *ee tapi toilet dyer cm pelik je haha ^o^

tapi dalam mimpi tu macam ade samar2 pasal seorang lelaki yang tengah sakit, asyik muntah muntah je..sian aku tengok tapi muke dyer aku tak nampak.

kirenye dalam mase aku duk khusyuk buat "lipat lipat kertas tu" aku dapat rase yang laki tu dekat gak ngan aku time tu..rase nak tolong tapi badan nie khusyuk maen kertas tu antara ayat yang aku ingat sampai sekarang "haaa nie namenye bunga" "bunga lima kelopak senang je buat". sumpah rase macam kenal je laki tu..tapi dimana yak??

dalam pukul 9 kot aku terjage.pintu bilik dah pown terbukak luas menande kan makteh aku dah pown pergi kerje.macam biase lah terdengar la bunyi tv yang sangat kuat siape lagi yang tengok kalau bukan mak aku. tibe tibe aku terdengar dari tv tu tak pasti chanel brape ,, dorang sebut pasal "lipat lipat kertas" same macam dalam mimpi aku !! dorang sebut pasal "BUNGA" and aku rase 50% same macam dalam mimpi aku.(kalau korang ade tengok tv 1 pagi tadi ade tan sri mane ntah dtg..haaa rancangan tu la!!) so aku pown tak pasti sama ada yang tadi tu mimpi or aku tdo ayam and ter'berangan..ahaahah^.^ sengal!
then ttbe aku terpikir pasal laki yang dalam mimpi tu.."aishhh sape eyk??" kesian dyer *alahh abai kan name pown mimpi


ingat bangun2 nak col paktam tapi malas ah kang aku duk khusyuk tgk drama taiwan dyer kacau and membebel2.so dalam pukul 11 lebih kot dyer call. potpet2 punye potpet dyer cakap
"abg xsehat dowh arini"
"nape plak"
"ntah ar pukul bape ntah terjage then MUNTAH MUNTAH abis sume keluaq, pastu dah xleh tdo kul 7 tadi baru tdo"



***** muntah???*****
dyer ke laki dalam mimpi aku tu?? kalau betul lah paktam ermm betul gak kate orang kadang2 mimpi tu macam nak bagi tau something kat kite kan<3
paktam cakap berat dyer turun ..dyer tu dah la kurus nak kurus mane lagi.aishhh tu la kerje xingat dunia makan tak jage.
ape ape pown "GET WELL SOON DEAR" "i will pray for you oke "

p/s: ngade2 malas pergi klinik.naseb bek aku nie awek je malas nak pakse kalau aku bini dyer dah lame aku heret je hiii kbai ^__^

No comments:

Post a Comment