Monday, April 9, 2012

lovey dovey


hye assalammualaikum ^.^
heee arini tak tau nak story pasal ape and rasenye entry kali nie just nak pot pet pot pet je la kot.haha bosan la asyik pot pet sorang2 je kat rumah yang sememang nye aku je pown ade :(

kalau nak cakap cakap pown boleh cakap kat hemos je lah
oh mai lovey dovey hemo <3 heee toink toink eksited tau
semalam adek aku cakap hemo dah 4 bulan something la dkat rumah nie..wahhh lame jugak kan
and dalam banyak banyak hamster yang aku penah bele *cakap mcm byk je tapi mmg banyak pown hamster kali nie lah paling awesome sebab dapat pegang2 maen2 bagi dyer jalan2.eishhh yang penting sonok ahh sebab kalau yang before2 nie punye aku xsuke pegang sebab suke sgt gigit..ntah ape yang ade kat tangan aku ntah kadang2 kalau letak kaki pown dyer nak gigit.
and lagi satu hamster kali nie kitorang jage elok elok..means kitorang bagi makanan yang sepatutnye tak lah macam dulu..kek, cookies, biskut, nasik ee macam2 lah ktowg kasi tu yang mati cepat tu ^.^


No comments:

Post a Comment