Friday, April 13, 2012

blackberry


entry kali nie yesss seperti yang u olls tgk gambar di atas ialah "blackberry"
aku sebenarnye bukan lah BB user tapi cuti sem nie saje tukar dengan adek aku, sebenarnye gambar tu amek kat encik google je and yang PENTING aku xtau la sama ada betul ke tak ..mean betul ke nie BB yang aku pakai sebab banyak sgt la gambar kat encik google and adek aku punye nie warne indigo  ala ala merah gitu !BB curve kot ntah lah *angkat bahu haha ^.^

eh kejap kejap * tangan macam police traffic aku sebenarnye bukan nak puji muji BB nie tapi nk luah kan ketidak puasaan hati selama aku pakai nie ha!! 
first masalah yang paling ketara CEPAT SANGAT HABIS BATTERY, yang tak boleh bla nye dah ar tak bagi signal *bunyi tuit tuit ke ape ke nie ttpe gelap je.tension aku
second , aku pown senanye xberape nak paham pasal biss?? erkk amende ntah, adek aku ckap kalau bayar biss nie leh la bukak line simcard and wifi sekali, haaa macam tu lah yang dyer bagi tau aku, so aku nie kan just pakai gitu gitu je so kene la tutup bukak tutup bukak aishh GERAM JE!!
third nak men game susah ar, kene pakai tu ha yg slide2 jari tu.tadi aku maen bomberman asyik kalah je ^----^ 

haaa masalah yang aku hadapi bat mase nie yang tu je lah.kalau ade lagi nanti aku bgtau..haha ^.^
TAPI!!
kalau ade cons mesti ade pro nye kan??

aku sebenarnye suke BB nie sebab keypad dyer, aishh seronok bebeno men SMS..kalau enset lame aku tu (corby) kene touch n tekan byk kali tapi yang ni TAK PAYAH (n_n)
yang blagak nye bile on9 kuar lak aih logo BB kat status.haktuih**

oke bye :)




No comments:

Post a Comment