Tuesday, April 3, 2012

arini bukan ari rabu ke???


tadi petang sedang khusyuk aku baca novel tibe tibe mengidam nak makan roti john* perghhh sedapnye!! nyum nyum. so after abang aku blek dari keje aku pown cakap ar
"abang malam nanti boleh tak kau pergi beli roti john"
mak dengan bebi pown ade kat situ.. then abang cakap
"aishh aku mane ade malam nie" (dyer pergi kelas)
mak pown mencelah
"arini mane ade pasar la dek, arini kan selase"
hahahahahaha^.^ sumpah malu gile kott
"laaa adek ingat arini ari rabu..sbb mak pergi sekolah awal sgt tadi so adek ingat kat sekolah ade koko kan biasenye ari rabu"
"mak pergi awal sebab ade meeting laa"
"aishh adek nie baru duduk kat rumah bape hari dah tak ingat hari"
oke fine tak tau nak cakap ape lagi aku pown sambung bace novel padahal tengah malu gile hiiii^----^

sbnrnye petang td pown dah kene dengan apis
dyer tanye aku " kat rumah ade siape tu"
"tak de sape , owg sorang sorang je nie"
"laaa mak mane??"
"arini kan ari rabu mst la pergi awal ade koko"
"kepale hotak mu, arini selase oke!! dah tak reti tengok calendar ke?"

aishh aku pown tak tau asal aku asyik pikir yang arini ari rabu je
ahhhh tak kesah lah yang penting arini mmg ari malu PLUS pelupa aku
oke bye <3

No comments:

Post a Comment