Saturday, March 31, 2012

baru plan

H.E.L.L.O Malaysia gud moling ^.^ *toink toink
assalammualaikum 

semalam aku baru je selamat sampai kat rumah manis rumah nie
igt nk la meng*update bloq yg bersawang2 nie
tapi nampak nye awak bukan yg pertama tp running man lah yg pertama acewahhh

aku nk cakap nie semalam tamat sudah la semester 4
hurmm nk cakap "merdeka" tapi mcm xboleh bla je sebab next sem jumpe lagi haha^.^

so ape la aku nk buat 2 bulan cuti nie eyk??
nk nge*date mmg xdapat ar kan
nk holiday..urmm mungkin ade ^---^
so rasenye cuti nie akan ku isi dgn bende2 yg sgt xberfaedah PLUS benda yg berfaedah jugak oke 
antara activity yg akan berlangsung (ade potensi nk jd PR x??):
      tgk cite2 korea sampai lebam
      tgk movie2 terkini kat u-tube
      online sampai meletops terbaboooommm
      makan sampai gomoks
     and last but not least
       perabih kan sume koleksi2 novel yg beli n tak terbace lagi (kupon punye pasal kalo x, xde nye nak beli)

so happy holiday my dear frens
and take care of your self be careful in evrything

*hajar!! t dah keje jgn lupe POS KFC!! oke bye

3 comments:

  1. selamat berholiday jugak u olls. ngee :D

    ReplyDelete
  2. selamat berholiday ^.^ rindu korang!!

    ReplyDelete