Sunday, February 5, 2012

ade awek??

td ktowg g BANGI ade makan2 kat umah "makngah punye suami punye emak" sempena pak ngah n siblings nk g UMRAH.untung sgt kan dpt g umrah.aishh bile la aku dpt jejak kaki kat sane kan..amalan pun xbanyak agy nie ^.^

oke td tgh2 duduk dlm umah tu ttbe bebi ckp"xsabar nk tggu abg kawen" kat mak.haha buduh je soalan dyer kan.tp aku pown kalo abg kawen mmg paling eksited la kot.jeles je tgk owg dah ade anak buah nie.nk dpt anak sendiri mcm jauh je lagi so berharap kat abg je la.tp kalau di ikot kan abg pown mude lagi senanye.haha^.^ saba azyra saba.

ttbe mak tye abg xde awek ke??
haha comel x ayat tu.senyum je aku so dgn xbleh simpan rahsia nye aku pown cite pasal sowg kaka yg aku acctly suke tgk kalo dyer dgn abg tp tau2 je la cmne abg aku kan.mmg susah sgt2 nk rapat ngn pompuan apatah lagi nk bercinta cintun ..tau x mak ckp ape??
"dyer tu owg mane??"
haha mcm berkenan je..hiiii:)

2 comments:

  1. hahaa,... ko mmg x leh simpan rahsia la zyra.. kantoi dah abg kau..

    ReplyDelete
  2. eee tu ar masalah aku..susah tol nk simpan rahsia..

    ReplyDelete