Tuesday, January 31, 2012

nak yg mcm dyer

kadang2 bende yg kite nak tu mst jauh sgt harapan nk dpt
tapi bile dah dpt rase mcm bende tu xsesuai pulak
tu la manusia kan.selalu xpuas dgn ape yg dah dimiliki
n owg slalu ckp " owg laen punye tu lah yg kite ingin sebenarnye drpd bende yg kite miliki"
contohnyekite tgk cantik je owg pakai satu set kuning dr atas smpi bawah
n bile kite pakai
"adoiii mcm keling lak aku rase"
"rase mcm menyerlah sgt dr jauh pown leh nmpk kott"

haha^.^
lawak kan bile pikir2 tu la kite sebenarnye.

mcm tu jugak la aku
ape yg owg ade tu la yg aku admire sgt even aku ade gak bende tu
boleh phm kan??
bukan ape tau..kadang2 kite rase
 "best nye kalo jd mcm dyer kan"
" untung la jadi dier"

tu namenye xbersyukur kire oke la Allah bagi jugak kat kau drpd xade lgsung kan kesian
haha^.^
oke bai..

No comments:

Post a Comment