Friday, January 20, 2012

buku??

hye^.^
esok aku nk balek kg.gumbira?? ofcos dowh!!
tp bukan tu yg aku nk cite.
acctly aku rase bersyukur sgt aku balek rumah tanpa bawak 1 buku pown utk distudy.
nk tau kenape??
aku rase mcm "bengok amat je" kalo aku bawak buku tp aku langsung xbukak.sbb aku tau cuti kali nie mmg xde mase langsung nk stdy so mmg dah nawaitu xnk bawak.kalo aku bawak sumpah aku rase cm aku nie bukan student.yela as student kalo buku dah ade depan mata kalo xdibace mmg cari nahas la kan kat final nnt.
hiii^.^
agak kurang aja kan ayat aku..

nie ape yg aku rase je lahh.sbb aku nie bukan nye jenis suke stdy sgt
okebai <3

No comments:

Post a Comment