Friday, December 2, 2011

rindu

untung la sape yg balek rumah tu ^.^ huhhhh.....

tajuk arini RINDU..rindu boleh tebahagi kepada byk : so entry kali nie rindu yg mane satu yek???

frst of all for sure ar rindu gile kat "puan saadiah" n " encik ibharim"..de super duper mummy n daddy.tanpe mereke sape la den nie kan:) kalo boleh mau je tiap minggu nk balek tp 'encik' mcm xgemor je den balek selalu yola blek umah pown duk mengadap cik lulu nie je ..n ayat yg slalu 'encik' ckp "aishhh adek nie duduk je la kat kolej tu .stdy exam kan nk dkt" pdhl den baru je nie ha masuk exam pemendenye kan.haha ..xpe2 den paham 'encik' nie xgemo sgt anak2 dyer duk huha huha..pelajaran ntah kemane kan.dont worry 'encik' insyallah dis sem hadiah utk encik jugak (kalo xkesampaian mmg sory lory stroberi) tp laen pulak dgn 'puan'..'puan' mmg xkesah sgt anak dyer nk blek tiap minggu pown xpe.lagi dyer gemor ^.^ anak kesayangan la katekan :heisshhh kang ade yg JELES>>>

next den rindu tp xde la rindu bebeno kat 'gadis' n 'teruna'.erkk boleh paham x?? phm kan jela yek.even kalo balek je xsah xgado tp bile dah duk jauh2 nie baru la perasan 'lindu' nie muncul.alaaa standard la kan mcm tu.aku rase semua owg pown same..yessss sepppp!!

last but not least rindu kat "encik abe".tp rindu yg kali nie mmg bukan special sgt sbb mmg dr dulu ar rindu nk mamposh!! haha^.^ tu la akuuu..sape suh duk cinta cintun ngn owg jauh kan dah pdan muke..hamekkk kau!!.

sekian FULLSTOP :)


No comments:

Post a Comment