Friday, December 30, 2011

pendaftaran darjah 1


hye everyone :) sehat ??alhamdulillah
as u all know today hari pendaftaran adek2 kite darjah satu.alahai siyesly comel GILAK!!! tergugat kesabaran aku nk ade anak.haha^.^
so arynie aku tolong mak aku kat skolah.macam2 pe'el kan budak2 nie
ade yg abis satu kelas dyer tawaf
ade yg yg duduk je smbil pkir "euwww ape ke batak sgt kawan2 aku nie" (aku men agak je)
ade gak yg alahai cover ayu tau..men belai2 rambut oke adik mmg siyesly comel xdapat akak nk nafikan :)
n ade gak yg asyk pandang je aku mst dyer pkir
"akak nie cekgu ke?? muke xcm cekgu pown..dah la siap pakai t-shrt je"
haha xpe2 t akak dah jd cekgu akak pkai baju kebaya oke..opsss KURUNG oke ^.^


 mak ckp mybe stat kul 9..tapi oleh sbb semalam tdo lewat mmg xdpt la nk bgun kul 9.mmg terbabas gak la kan 0.0
dlm 9.30 kot aku g dah la dgn xmakan nye..uishh tahan je lah ^.^
smpai2 je kat sne..sume parents baru nk berkumpul dgn "CERAMAH" haha bende paling aku mencik!! ramai gak la kan..
yg xtahan nye ceramah tu ..alahaiii kemain lame lg ..ponat aku tggu kat kelas..xpe2 layan kan aje..
owg tepuk aku pown tepuk.
owg gelak aku pown gelak
owg tersungguk sungguk aku pown ikot (haaa ni nipu sgt)
"aku dah cm owg gile kat kelas tu" 
then beberape minit selepas tu dak2 arjah 1 dah leh naek kelas.aishh nie yg den xsabar nie ^.^
tugas aku arini 
pas kan BUKU TEKS kat parents 
suruh parent sign
n isi borang
wauuu ^.^

o.o
penat gak kan jd cekgu nie
tapi tu yg den suke sgt.kalo xpenat mmg BOSAN la hidup 
sejak dua tiga menjak nie berkobar2 lak cita2 aku nk jd pendidik
^.^ usaha ^.^

2 comments:

  1. fighting2!!!nanti kite g usha upsi ek...ahahahha...gedix!

    ReplyDelete
  2. haha..tu yg den suke dgr tu!!!!
    jum jummmm..

    cikgu azyra
    n
    cikgu hajar

    ReplyDelete