Friday, December 9, 2011

kesepian


bosan sungguh ye hari ni :) -haaa awal2 lagi ayat aku dah comel..acane??
oke 'lurus ke depan"
arini cik MIA n ECAH kuar shopping..ha shopping?? omaigudddd kenape aku xikut kan (haa mst kowg pown pkir cmtu)
sebenarnye sem nie wa nk cube kawal wa punye tabiat yg sgt COOOOL nie
oleh sbb mggu lepas wa da kuar so minggu nie wa pown tahan nafsu shopping wa
erkk xsalah kan??

sgt kesepian ah aku arini.even semalam semalam semalam n de pasttttt semalam pown aku kesepian tp arini lagi kesepian..haah sumpah annoy gile ayat aku..

nsib baek la kat bilik ecah nie dpt WIFI.dapat la gak wa ubat sepi wa nie
so dgn berbesar hati wa meminjam bilik ecah sementara dyer sdg bergumbira bersuka ria di luar sana
haha ^.^

:((( sedey nye kat u-tube belum ade lagi tentang dhia minggu nie pye..
huwaaaaaa ^.^ k bai

No comments:

Post a Comment