Saturday, December 31, 2011

hemo

 well everyone..assalammualaikum ^.^
acctly dah lame k cite pasal family terbaru aku nie
tapi asyk lupe je :) 
so arini oleh sbb dah teringat nie bek aku post entry nie cepat2
dulu aku penah cite kan yg ade 5 ahli baru dalam family aku tp 3 je yg ade kat rumah sebab lagi 2 dah bagi kat owg laen -_-
well..nie la 3 family terbaru aku
-FLOWER (adek aku yg bagi name sbb katenye comel sgt mcm SUNFLOWER)
-BAD (sbb yg sekor nie teramat amat lah jahat..tau nk bergaduh je)
-SICK(yg nie satu hal..asyk sakit je n yg nie agak lemah skit)


 SUNFLOWER nama diberi
antara 3 ekor dyer nie lah yg paling comel momel.
mate bulat 0.0

yang ini pulak BAD namenye
nakal YA RABBI.sampaikan kitowg kene asingkan dgn yg laen
tau nk TERKAM je :)
dah jentik telinge pown x INSAF INSAF

last but nit least .SICK name diberi
kenape?? asyik sakit je keje nye.n dyer nie lomah nk mampuih.bile dah kene terkam tu lawan la blek kan nie TAK trus pengsan + bunyi2 mintak tlong +terlentang je
haha^.^

comel x?? yaaaa i know ^.^
tgk la tuan nye
oke bai <3


2 comments: