Saturday, December 3, 2011

de day


 hye assalammualaiku ^.^

hello dunia!! i dah tgk OMBAK RINDU..u ade?? haha blagak jap..mls nk tlis kat FB kat sni pown jadi la kan ^.^

ombak rindu??
urmm boleh thn la cite nye.ade gak la "menitiskan air mate" mane xnye asal tgk aaron nangis je aku nk nangis..ee pantang tol tgk laki nangis.syahdu baiiiii :(___
even cite nie "agak" lame tp xde la bosan sgt n yg pelik nye aku rase cm laen sgt2 je ngn novel tu.alaa...standard la kan antara novel ngn filem ofcos NOVEL sgt2 terbaek.haaaa sape sokong!

aku tgk wayang kat JUSCO.
ya allah sumpah sejuk nk mamposh!! geram lak aihhh..xboleh ke ejas2 kat aircond tu.mcm duk kat kutub tau x!!

 xsah la kan aku kuar kalo xshopping.so ape lagi abis 3 tempat(jusco,tesco n MC) aku godek,ceroboh n segala bagai
haha agak habis gak la duet aku td.xpe2 yg penting puas hati.

n arynie aku dpt la berkenalan "xde la kenal sgt" ngn sowg abg..erkk abg ke erk?? haha boleh laa..baek sgt ! kan aja kan!! alaaa aku rase kalo mane2 abg pown yg belanje makan sumenye aku ckp "baek gile!!"

haha tp siyesly yg nie baek gile.semoga dyer bahagia dgn sesape yg mendampingi dyer..cewahhh ayat aku!!

haha k bai <3
nk layan muvie lak ngn aja n una



No comments:

Post a Comment