Friday, December 9, 2011

berhabuk dah


hye asslamualaikum.
even aku xpasti tp dgn confidentnye aku ckp "mst kowg rndu gile aku kan" maunye xrindu?? lame gile kan aku xmencelah kat beloq aku yg tercinta nie
OMG jeles sgt ngn aja n una dpt blogging every day  :)
aku nie sememagnye xleh idup tanpe bloq tp kalo sebab2 tertentu nie wa "buat bodoh" aje lah kan ^.^

ermmm?? ape eyk cite aku sepanjang aku menghilangkan dri nie (cehhh cm artis lak kan)
oke pg td aku berkesempatan la buka FB .then ternmpk "bebi" post eh jap jap jap..bebi=adek aku"harap maklum"
dyer tulis "kak kat umah ade 5ekor hamster" omo.adakah ia benar belaka atau khayalan semate2
kalo betul sumpah  TAK SABAR NK BALEK UMAH.
kalo bebi tipu mmg kene ar dyer kat umah t.aku sekeh2 sampai botak kepale dyer.FULLSTOP!!

next aku hepi sgt2 yg "CIK LULU" dah ade kawan.thanks aja sebab sudi jd kawan cik lulu.
n aku harap sgt kau jge _____ kau baek2 supaya kite boleh kenen2 kan cik lulu n ____ ..haha excellent x??

last skali
"semoga Allah bagi aku ketabahan n kesabaran dalam mengahadapi semua yg berlaku di sekeliling aku n jauhilah aku dari segala hasad dengki"

2 comments:

  1. <3<3<3<3 tlg kite namakan _ _ _ _ kite tu...ehehe

    ReplyDelete
  2. urmmm..cik lala?? cik lili?? cik lele?? aaaa plih la..

    ReplyDelete