Thursday, November 3, 2011

WTF!! f for funny

sedang ramai student2 UITM risau+cuak ngn result yg bakal keluar esok a.k.a maybe tgh malam t pown dah ade yg cek
tapi laen pula bagi aku..mmg la aku risau thp gaban psl result nie
tp sejak aku cek permohonan kolej aku petang td "HILANG TERUS PSL RESULT"
nak tau kenape??










ha!! tgk tu..oke kalo yg xkenal aku nie mmg agak xphm la kan fungsi gambar tu
tu la permohonan kolej aku
yg xtahan nye "AKU NIE DR KOLEJ TUN PUTIH"
ulang suara TUN PUTIH oke!!
tp kenapa bile cek2 aku dpt TUN ALI?? entah kat mane tun ali pown aku xtau yang pasti jauh gile dr fakulti!! kalo aku ade transport oke la nk campak aku jauh2 nie x!! eiii geram tol

tp siyesly hope sgt2 TYPING ERROR je
kalo x mmg menangis darah ar aku..NK TUN PUTIH!! 
kalo mmg betul la jodoh aku ngn tun ali aku mohon sgt2 biarlah permohonan aku gagal!!
biar aku buat rayuan pown xpe!! xkire nk tun putih gak!! nk same2 ngn aja una ecah!!

eh sory mmg tgh emo sgt2 skang nie ^__^
oke bai<3

semoga result aku oke2 aje bahh
n gud luck tok result kowg juge :)

No comments:

Post a Comment