Thursday, November 10, 2011

tension aku !!


""~~~ STRESS~~~""

brapa hari lagi aku akan masuk blek ke dunia yg sememangnye ramai student TAK NAK.tp nk buat cmne kan kene gak masuk (bunyi cm terpakse je kan)..tp yg xtahan nye tgl bape hari je nk balek u tp result kolej xdpt2 agy nie.jgn kang last last minit baru aku tau yg aku xdpt.sumpah rase nk BAKOR je !!.aku rase masuk kali nie dah bape ratus kali ntah aku bukak portal UITM.kalo tulis "permohonan anda masih diprose" oke fine aku leh sabo lg tp NAK BUKAK POWN TAK BOLEH.haaa melampau la kan ^.^

esok luse tulat kalo still lagi xleh bukak mmg nk aku hempok2 laptop nie (laptop gak jadi mangse)

haaa~~~FYI esk punye tarikh cantek sgt kan!!
11.11.11
mesti banyak wedding kan ^.^ uuuu excited kau nyah!!
so dgn ini saye nk ucapkan "selamat pengantin baru buat semua bakal2 pengantin"
hiiiii 

kbai <3

No comments:

Post a Comment