Friday, November 11, 2011

redha

hye assalammualaikum ^-^

harini aku dah dpt result kolej..alhamdullilah "permohonan aku berjaya" tapiiii :( dpt TUN ALI..TUN ALI merupakan antara kolej2 baru yg baru siap dibina last sem n FYI aku xtau pown dimana letak KAH? kolej ini sebenarnye sbb kolej baru yg aku kenal just TUN HASSAN ..macam mane la aku leh tercampak kat entah mane punye kolej ntah..

dpt2 je result trus buat luahan perasaan kat ABH N MAK.abah ckp " terpulang la kat adek nk duk dlm o luar ikot mane yg senang nk g kelas" so dah set ar nk duk umah una ttbe una plak ckp " nk duk umah kite boleh je tp xde transport" punah balik harapan..

so dgn ni aku meredhakan je lah seglanya ^.^ semoga lps nie aku boleh jd lebih success  (aminnnn).dan aku doa sgt2 usaha HUSNA tok wat rayuan berjaya :)

2 comments: