Monday, November 28, 2011

perang perang

omaiguddd
rindu "awak" la..tiap kali blek melake je mst rindu nk mampus kat 'awak' mcm la bile kat umah tu kite dating kan kan <3
oke fine arytu blek kg pown bkn jumpe kan erkk YA ALLAH dose la azyra oiiii!! kan nawaitu balek pown sbb ade kenduri arwah.oke lupekan :)

oke nk story 1 story yg sumpah stupid gile
semalam tau kan ade bola.oke aku mmg mencikkkk gile bile sebut pasal bola
aku sememang nye gadis yg sgt2 xminat bola tp xde la smpi "anti" kan .so aku pown berharap yg cik abg pown xminat bola tapi mlng nye dyer "terlalu" minat..haaaa cane tu??
nmpk nye mmg berlaku la kan perang dunia ke 3
so semalam bertekak la antara aku dan dier..yg xtahan nye kalo ktowg bertekak sebab pasukan lawan xpe nie x..ktowg bertekak sbb pasukan m'sia.
xphm?? oke cmnie
aku ni xsuke tgk bola sbb owg yg duk khusyuk tgk bola tu mst EMO gile kan..haaa jgn xngaku k.so cik abg pown agak EMO la smlm.tu yg xthn tu dyer p ktuk pasukan m'sia??? omaiguuddd PENDATANG ASING betul!!! haha..agak lame la bertekak smpi la bola habis baru dunia aman  yg kelakarnye ktowg msg cm td xgaduh je.
aishhh.. awak awak :(




No comments:

Post a Comment