Saturday, November 5, 2011

nk x nk ?? nk x nk??

hye assalammualaikum ^-^
xsaba rasenye nk raye kan esok..ye ye saye tau kowg xsaba nk tgk lembu2 kesyangan kowg kene kurban kan?? sabar la syg !!:) heee
yg penting "makan tu beringat2 la k..jge pemakanan supaya xdtg ape yg xdi ingini"


sbnrnye aku dlm DILEMA ..dilema la sgt kan.ABAH beriye riye sgt suh aku amek FAST TRACK (tp abah sebut 'kelas loncat') haha mule2 aku dgr ..haaa?? bas loncat?? ape ke pelik sgt pertanyaan abah aku nie.^--^

abah ckp "amek laaa cepat ckit abis"..tp masalah nye boleh ke aku bwk dah la care blaja aku nie unik sgt2 ..PEMALAS YA RABBI..tang2 nk exam baru nk terhegeh2 stdy.kalo diikot kan aku pown mcm teringin sgt2 nk try fast track tp yg risaunye kalo aku xleh bwk xke CARI BALA namenye..lagi pown byk masalh la kalo aku amek fast track:

-nk kene cari kawan baru
-nk kene blaja gile2
-t ntah kat mane2 lak dowg campak aku
-bsy nye kang dr double jd triple lak
-xsampai ati nk tglkan aja una ecah

bak kate owg
"biar lambat asal selamat"
so biar abis diploma lambat asal ade titik kejayaan


3 comments:

  1. jgn riso progrm penerapan campak kat uitm shah alam je..hik2.. :)

    ReplyDelete
  2. owh yek?? senang la kan kalo kat s.alam..
    erin amek??

    ReplyDelete