Sunday, November 13, 2011

cik lulu???

hye ^.^
harinie hari paling best bagi aku.akhirnye dpt jua aku shopping yg memuaskan hati aku.walaupun hanya 1 bende je aku beli iaitu" CIK LULU " kalo nk harap aku beli sendri cik lulu ie mmg xla.sbnrnye beli cik lulu nie agak membazir tp disebabkan MAK SUDI NK BELANJE ..anggap je lah xmembazir oke lagi pown CIK LILI pown dah nazak tggu mase je tu :(

TENKIU MAK SBB BELI KAN ADEK CIK LULU
CAYANG MAK KETAT2

ape tu cik lulu??
haaaa nk tau ape tu cik lulu?? tggu new post aku oke ^.^

waaa :(---- ttbe terdendang lak lagu JIKA-MELLY GOESLOW...teringat lak kat encik cinta pertama ^.^



jika teringat tentang dikau
jauh di mata dekat di hati
sempat terpikir tuk kembali
walau beda akan kujalani
tak ada niat untuk selamanya pergi

jika teringat tentang dikau
jauh di mata dekat di hati
apakah sama yang kurasa
ingin jumpa walau ada segan
tak ada niat untuk berpisah denganmu








No comments:

Post a Comment