Tuesday, October 18, 2011

sejarah

sejarah dalam hidup aku
"hari ini merupakan hari pertama dlm sejarah aku minum SUSU setelah lame aku tglkan"
oke fine dr zaman tok kaduk aku memamng anti..alah..geli..dan segala bagai lah dgn 2 bende nie je SOYA n SUSU

disebabkan kebosanan thn melampau hari ni
godek2 la dapor tu abis segala jenis makanan aku punggah
xjumpe pown ape yg menarik hati nie

ttbe terpandang n terpengun dgn satu bende yg bewarna 
MERAH
ade gambar GOAT lagi tau
comel gile kan packing nye
so dgn nawaitu 
"erkkk try je lah satu dah xde bende nk ngap nie"
oke aku pown buat la susu nie secepat mungkin
siap gune ais SEJUK + AIS lg
perghhh memamng gempak la kan rasenye

nk rase pown cm was was je tau
tp bile dah rase seteguk
ttbe jd berteguk teguk
nmpk sgt kan kesedapan nye terserlah
sumpah wa ckp sama lu ni la susu terbaek pernah aku minum (mmg ar aku ckp terbaek sbb nie la susu pertama aku minum )

mst HAJAR HUSNA ECAH terkejut kan aku minum susu
yahhoooo lps nie leh la join kowg minum susu kat kolej t ^.^

tp yg penting SOYA still xleh telan agy
urmm maybe next time la try berjinak jinak ngn soya lak k

kbai <3

No comments:

Post a Comment