Wednesday, October 26, 2011

ngah bosan sila layan

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu





aku xtau la betol x lirik nie sbb aku men copy je nie
haha nk salin  balek mmg slh owg la...
aku xde la serajin kome tuuu:)
lagu kat atas nie ber'tittle' "penghujung cintaku" by pasha n adelia
oke nie dah beribu kali aku duk ulang2 lagu nie
mmg pade asalnye "adoooiii asal la slow na lgu nie" nafas aku xckup ar nk follow a.k.a xkuar suare laaa
tb bile dgr byk2 kali nmpk nye jodoh lagu nie hanye kat otak aku je bukan kat suare
maknenye dyer xsuruh pown aku nyanyi
ooooo
maybe sbb dyer takot aku rosak kan lagu dyer kot
erkk oke2 aku terima la kot :( dalam hati membara2 nie


urmm lps nie sile la layan lagu nie oke
sedap sgt ..lirik dyer menusuk kalbu kan
ENCIK CINTA nnt jum kite karoke lagu nie
yeaaa aku dah jumpe lagu yg sesuai tok karoke ngn KAU
xde la kau bedal sowg2 je lagu karoke tu


hehe kbai <3

No comments:

Post a Comment