Saturday, October 29, 2011

libas


eh u olls u olls..
u olls dah tgk LIBAS?? haha belum?? ala cian cian cian..
haha sowi la aku bangge terlebih sudah nie
sbb aku baru je abis tgk filem ni kat YOUTUBE
mau kene saman aku kan..semedang nk tgk muvie je tgk kat youtube mane la dunia hiburan negara ssh nk maju kan
sbb ade owg mcm aku nie la!! aishh tolong la cintai negara anda
haha^.^
aku bukan xnk tgk kat wayang oleh sbb aku nie bukan jenis kaki jalan tambah lak panggung dr rumah aku ni mmg "berjuta batuuu jauhnyaaa" haha sesuai sgt lagu tu kat aku kan ^.^

aku nk rekemen kat kowg nie
tgk ar cite nie..siyes semart gile weyhh
ade yg ckp cite nie cm ganas eh eh eh bukan 18xx oke tp ganas mean bising a.k.a action terlebih
tp bg aku xde la ganas mane lawak nak mampos ade ar
yela ade JOHAN maunye xlawak kan
yg ganas nye bile depa sepak2 raga tu..mcm shaolin soccer la lebih kurang cite nie cume ni versi malaysia

n 1 perkara lg 
lame gile kan xtgk rosyam noor jd hero utk filem
hey hey hey sape ckp dyer dah lapok dek zaman
erkk walaupown dyer dah agak T** tp siyesly still hebat cm dyer mude2 dulu
wahhh syg kau la rosyam <3

hehe ^.^
k lah dah penah layan cite nie
so aku pown nk berlabuh awal lah mlm nie oleh sbb esok nk dating ngn nenek n pokcik
erkk kalo esok ade yg g TS tu kalo terserempak ngn aku 
HELO HELO la k

babai <3

No comments:

Post a Comment