Friday, October 7, 2011

lendu

xnk balek lendu!!
muke ngah sakit nie
aishhh malu2
tapiiiii........

xsaba nk jumpe terchinta'ik!!
kowg pown lagi xsaba nk jumpe aku kan3
hehe^.^

dgn muke yg bertempek bedak sejuk nie aku ingin mengumumkan bahawasanya
esok:
saye azyra fyazlyn akan pulang ke tanah tumpah bukan darah ku "oh my LENDU"
dan saye juga akan menduduki last paper "oh my BESCOM" hary ahad
dgn itu saye sgt merayu anda2 doa kan saye
semoga ape yg saye bace saye igt dan saye leh jwb last paper tu dgn terbaek WOKKKK

haha
kadang2 aku pown keliru dgn dri aku
kejap2 aku kau
kejap2 saye awak
OMG mane satu yg betul nie
kompom kowg penin2 kan bace beloq aku
alaaa sowy la tggu la 5-10 tahun nnt mst beloq aku nie boleh kire beloq paling skema didunia!!
hua hua hua!!

erk kabai
xnk bangge lebih2 sgt
<3

1 comment: