Wednesday, October 26, 2011

happy

senang nye dalam hati
bile bersimkad DUA
seperti duniaaaaa
anaaa yg punya!!!

haha^.^
nmpk x kegembiraan yg teserlah menyerlah aku mmg de booommm
aishh ape yg aku senang kan sgt nie
bak kate owg bende yg senang di kongsi2 kan
kalo lu langsi kompom wa kongsi

hehe nk dipendek kan cite
sekarang aku berjaya mempunyai 2 SIMKAD
enck celcom + puan maxis = bahagia memanjang
erkk bukan aku xpernah pakai dua sim
tp semenjak dua menjak tiga menjak dan bermenjak menjak aku ade "cik abg"
sememang nye aku hanya boleh memiliki satu simkad je
erkk cm mengongkong eyk??
xkottt :) cool cool jeee

oke2 mungkin nie kali keberapa juta ntah aku pujuk dyer yg aku nk sgt pkai sim maxis
oke fine jawapan yg slalu dyer bg
" dulu hang gak ckp nk pkai celcom.member majoriti pki celcom"
aishhh manusia nie kan berubah2
ehh bukan aku yg berubah tp member2 aku yg berubah
jap pki maxis jap pki celcom
erkk ade yg terase ke tuuuu~~~ alaaa nie perli2 manje je

kan aku ade cite yg cik abg bg aku handset sekali package ngn sinkad maxis dyer
sbb dyer xnk pkai + aku mmg suruh dyer buang simkad tu
yelaaa dah xpki buat pe simpan lg
so nawaitu dyer mmg nk suh aku yg kepak or buangkan sim dyer
ehhhh mmg mimpi la kaaannn
aku pakai ade la

mula la adegan pujuk memujuk ..rayu merayu...
finally di ijin kan jugak
yahooo
bahagia nye leh MSG NENEK a.k.a besfenz forever MISS TEAH!!!
yuhuuuu..lamenye xdpt msg dgn dyer sejak tukar celcom nie
dyer nk tukar celcom mmg xar kann
haha gurau gurau

so kepada kawan2 yg mengenali tu
leh la minx no maxis kat aku
itu pown kalo berminat
kalo xminatttt??

erk kbai <3

No comments:

Post a Comment