Saturday, October 29, 2011

bola bola bola



aishh semua orang duk sebuk pasal bola bola bola
ape la ade dgn bola nie ..xpaham betol lar :p
haha memandang kan aku nie memey xgemor ngn bola nie 
eh eh bukan xgemor lansung cume aku kalo boleh nk tgk MALAYSIA lawan dgn negara laen xmo la lawan sesama sendri
aishh xreti nk BIAS arr..haha "nk lempang lempang je kan aku nie"
oke fine

aku sure sure sgt sume dah tau arynie ape lawan ape kan
TERENGGANU vs NEGERI SEMBILAN
am i right??
erkk kan aku dah ckp aku xminat ngn bola!! aishh kalo slh tu jgn la amek port sgt
^.^ geram geram geram ^.^

vs


haha kepada orang2 nogori n org ganu tu
jgn le hampo beteqak sesame oke
kalo dah jodoh menang tu menang gak kalo kalah tu kalah gak
setiap game mst ade winner n losser kan
so jgn la psl bende kicik nie (bola) smpi nk putus kawan, putus couple, putus saudara 
hahaha mcm melampau lak kan ^.^

yg cedey nye kan ade owg tu helo helo aku semate2 suruh aku sokong "tutttt" aishhh nk kene penampo nieee
xmo la cenggitu k
urmm oleh sbb aku kene plih 1 dr 2 negeri tu
jawapan akuu iailah
.
..
...
....
.....
......
.......
........

aku sokong negeri mane yg menang lah
haaa habis cite kan
for sure hati senang lenang xde la cm kowg duk memenat kan kepale hotak kowg pkir negeri mane la yg menang mlm nie kan
haha^.^ peace yoo

kbai <3


No comments:

Post a Comment