Friday, August 19, 2011

qiamulai

mst kowg dah biase dgr kan tp xbiase buat
haaa begitu jugak la ape yg aku rase
haha^.^

lame gak aku xbuat qiamulai nie
rasenye pling last pown tyme form 4 or 5
yela kalo dah duk asrama nie cm xsah je kan kalo xde aktiviti2 cmnie
so tgh2 pgi td dgn semangatnye aku pergi qiamulai
igt kan xramai tau
tp urmm boleh thn la yg datng
sah pompuan je penuh gak kan
antara solat2 yg kitowg buat:
tahajjud
taubat
hajat

urmm tyme solat taubat tu rase cm seram je nk buat
yela takot lps nie kite still buat dose
so mcm xmanis lak kan
erkkk..xpe lah try jgn wat dose oke
then lepas sume2 solat nie selesai kami bersahur..best nye sahor ramai2 haha^.^
muke sume "segar2 belaka"
tp owg kate muke kite bgun tdo adalah muke kite yg cantik berbanding muke yg dah bermekap tebal
aku pown xtau mane aku dpt ayat nie tp rasenye mcm penah dgr
laju je tgn aku menaip makne nye betol la kot
hiiii:)

lps je abis sahur smbung lak solat subuh then bersurai lah kami
hiiiii:>>
actually kan dalam pkul 8 td aku patut nye kne g rewang kat masjid tau
sbb dowg dah bg2 tyme tok tiap level
tp aku kalo lps subuh tdo mmg xde makne la nk bgun seawal tu kan
soooo...sori la pd sume pihak yg terlibat
cewahhh:)

heh k lah bye..nk smbung wat kerja<3

No comments:

Post a Comment