Saturday, August 6, 2011

profit gile lauk basi

makkk sedey nye~~~adek makan lauk basiiii
urmmm masuk nie dah bape kali kuar masuk toilet
euwww!!! penat oke!!!

cite dyer cmnie.kemarin punye berbuke cm biase l kitowg(oleh sbb aku n mia malas so nurin je la yg rajin kan) akan beli 2 jenis lauk (1 4 buke 1 4 sahor) then nurin beli lauk sambal n masak lemak kalo xsalah??
tyme nk buke aku tye cik MIA nk buke lauk mane yek??
MIA ckp up to u la kan
up to me??? up to u la..so chot chet chot chet pakat buke lauk smbal siyes tymw tu ak lupe yg masak lemak kan cepat basi (sbb kat umah biase nye aku akan simpan lauk masak lemak b4 tdo)
~so berbuke la dgn aman~

then tyme sahor panasa kan la lauk masak lemak tu kan
weyhhh siyes bau dyer sedap n warne dyer still cantik agy
makan punye makan punye makan (smpi la sendawa cm owg xmkn seminggu)
lps solat subuh g la tdo kan
bgun2 je lari2 aku g toilet (yg MIA aku xtau la cmne sbb aku bgun2 je dyer dah xde-g libry katenye)
urm berjuta kali gak aku kuar masuk toilet tu
rase cm toilet tu pown mst dah jemu asyk muke aku je
haha^.^

sakit nye bukan kepalang weyh
smpi ke skang nie pown still terase:)
nk pergi kelinik mcm malas so
"wahai perut terchinta'ik bersabar la oke"

No comments:

Post a Comment