Thursday, July 21, 2011

selamat tinggal



selamat tinggal picture
selamat tinggal gambar
eh xke picture n gambar tu same??
arghh pduli hape!

hehe
actlly td pkir berjuta2 kali rasenye cm nk kosong kan je gmbr2 kat fb tu
profile pic pown dah tkar gmbr owg len
kenape ??
entah la..ttbe dpt idea cmtu..
tp xde la sume gmbr aku buang just ade 1album tu untuk aku je
n 1album tok owg2 terpilih je
so siape yg dpt tgk gmbr aku tu kire BERUNTUNG LA K "untung keh??'
haha^.^


ha tgk..gmbr profile pown dah tkar kepada gmbr my beloved BF
OMO!! HONGKI la weyhh!!!


nie je la kot gmbr yg kowg leh tgk(tu pown kalo nk tgk la) kat fb aku
HONGKI dowh HONGKI

No comments:

Post a Comment