Saturday, July 23, 2011

makan

YA RABBI azyra udah2 la tu mkn kang lari apis tgk kau mcm nie baru tau
haha^.^
eee aku xtau ar asal aku duk umah je mst nk melantak je kje nye.kadang2 tension gak tp tgn nie tau nk seluk makanan kat peti ais je
eee ptong kang!!
tau la awak tu dah comel jgn la nk lg comel kang ade owg kebas awak dr apis baru tau
"ehhh xke itu lg best??"
hahaha..

OMG!!
malam nie ade makan2 lak kat lorong"area umah aku ok" sempena nk RAMADHAN
MAKAN LG????
arghh ade aku peduli??selagi kite ade kesempatan nk mkn nie bek kite mkn puas2 kan lg pown spare part tok puase nnt

uishh lg pun kalo dah dekat LONDON tu mane la ade tyme nk melantak nie so selagi kat umah kite makan puas2 oke.kalo kat U satu bende je akan aku pkir FINAL!!
omo omo omo FINAL dah nk dekat laa...eee rase kejap sgt sem nie
alaa name pown short cos kan


chaiyok2 darling
^.^

1 comment: