Tuesday, July 26, 2011

hari ni puase

betol ckp ecah ..terase cm puase betol kan arynie
aishh kalo cmni dah seteruk bebeno kalo tyme puase nnt seteruk meruk bebenau la gamak nye kan
nazak nazak ^.^

aja kate esok maybe hary pemanasan global?? smthng like dat la yg aku dpt kecup
ooo patut la semenjak dua tiga menjak nie panas nye lain macam je upenye ade udang disebalik batu :)
harap2 puase nnt xpanas cmnie
uih xkuat mak nk tanggung kalo panas nye cam gini kalo dpt redup2 hujan2 kan best hiiii^.^ dpt betis nk peha..eh betol ke ayt aku nie??aku BM mmg hancor nk mampos nie

hary nie mmg hary indah didunia la kott..sbb ade 2 kelas je haha^.^ kalo xde klas bukan takat indah je dunia berseri2 agak nye kan
then klas pown kemain cool2 je aku kalo dah lecturer pown cool aku semmengnye FREEZE la kan ..

so kesimpulan nye arynie mmg INDAH dan PENAT mcm puase :)


1 comment:

  1. oh my . sista ! sangat kecil lahh ini tulisan . sakit mata saya nak baca . wooo~

    ReplyDelete