Saturday, May 7, 2011

shopping

hye ^.^

urm jam dah tpt pkul 12.12
urmm nape xleh tdo nie??urmm itu lah itu
sape suh jln mlm2 kan dah mabuk (xleh tdo i mean)
btw:heppy nye dpt jejln mlm td eh jgn slh sngke oke saye jln ngn family la yop!!
seumur hidup saye n saye rase bru skali je kot saye kuar mlm ngn laki (apis) itu pown ade sdre (nana)
so kalo kowg nk ajak saye mlm2 mmg xla der

oke mane saye g eyk td???
ha ce teke ce teke!!
haha just TESCO la yop
yela nk g jauh2 kang xsmpi sejam dah ttup
tu pown td shoping2 je dah smpi kdai2 sume nk ttup
urmmm lame sgt ke saye shoping ke dowg yg ttup awal sgt??
ahhh xkesah lah yg pntng saye dpt bli JEANS
hoyehh!!!!
luf u lah ABH
tgu mak bli kain ^.....^ plih kain pown kemain lame ~~~
argh!!! adek nk baju nie!!! jgn harap la der ary tu bru je bli
^____^ sedey yop

buah ape yek???

strawbery??


ckp psl strawbery teringt lak kat apis yg nk g cameron mlm nie
urmm saye xkesah pown tp ape yg saye kesah nye dyer g kul 12 mlm??
OMG bhye la syg!!
dah la awk tu mlm2 mate xbape nk oke DAMN!!!
btw : g leklok oke bwk blek byk2 strawbery bg kat mak awak!!hehe ^.^
luf engkau!!




No comments:

Post a Comment