Thursday, May 26, 2011

khas utk aja





oke td tu gmbr2 saye dgn antra BFF saye
SITI NOR HAJAR HAMID
biase ktowg pgl dyer AJA je
aja!! mesti ko plek kan nape saye cite psl anda kan
urmm actlly saye sedey bile bace blog awak td
arghh saye phm ape yg anda rase sgt2 walaupun saye xpenah rase cm tu tp saye rase saye boleh phm
n kalo awak ckp awak rase yg awak tu xcantek itu salah!!!
setiap manusia ade kecantikan masing2 oke
n mungkin BELIAU xsedar akan kecantikan awak
kalo awak tye pdngan saye ttng hubungan awak dgn BELIAU

"saye rase bukan awak xsesuai tau tp kalo kite dah ikhlas syg kat dyer tp dyer sia2 kan je kite xptut hargai owg mcm tu..sbb kalo dyer xnk kat awak dyer boleh trus trg e kat awak nie knp dyer ilng mcm tu je n bg alasan yg x munasabah"
INI OPINION SAYE JE TAU

kadang2 saye pkir yg dyer terlalu rendah dri plak kat anda
ye la anda kan rajin bg hadiah n mcm2 la kat dyer tp dyer cm ssh sgt nk bg mcm2 kat awak
hurmm mybe dyer rase dyer xmampu nk bg ape2 kat awak kot
awak tau la lelaki kan ade EGO yg sgt tgi
tp kalo saye nk sruh anda bersabar rase mcm saye xnk suruh je
sbb kalo bnd nie happen kat saye
saye mmg xleh nk sabar

tp kan aja!!!
kawan aku ade ckp n dyer tlis kat status dyer
"lecturer saye ckp setiap perhubungan msti akan ade masalah selepas 6 bulan"
^.^
phm kan mksud saye???
hehe :)

so chayok2 k aja!!
jgn kan sbb nie plajaran ko tok next sem terjejas
pliZZZZZ

1 comment:

  1. thanks...syg ko lebey...hehe...xtau nk ckp pe...thanks sgt2 tau...xde effect la...insya allah...tlg ingatkan n tgur aja lau de wat slh...:)

    ReplyDelete