Sunday, May 15, 2011

JOZAN

tgk la punye la tamak saye nie ..td dah post nie nk post lg ..haha^.^
actlly dr td saye duk khusyuk tgk Jozan kat youtube.
OMO OMO OMO OMO
saye siyes jatuh CHENTA,HATI,TANGGE,PKOK N MCM2 AGY dkt JOZAN!!!
dah addict sgt saye kat u alls cmne nie???haaa!!! saye gtau mak saye awak dah jampi2 saye
haha^.^
actlly dr dulu mmg saye dah mnat gile kat ZIZAN + JOHAN tp sejak dua tiga empat menjak nie saye dah jd cam admire gile lah kat ini dua mamat tp oleh sbb JOHAN dah kawen saye nk admire ZIZAN je lah BOLEH X????
ape plak xbolehhhhh
^.^




owh mail lambung.even muke awak cm owg nk pecah rumah saye still admire awk!!
eh tp tatto tu mmg xreal kan??haha
ofcos la nyah!

hey!!!dowg xcuri tabung masjid la!! saye yg curi
haha boleh x cmtu??
ape plak xleh
tp siyes muke zizan lawak kan tyme nie
comel nyeeeee

mari papa tdor kan sul..
owwwwwww....sulll.....soley soleyyyyyy
haha kowg nie mmg swett sgt kan
adoyaiii mau pengsan saye tgk anda2 nie


goyang goyang goyang kepala
goyang goyang goyang kepala
OMG!! sumpah semat sgt ar lawak tyme nie
btw!! comel gile baju JOHAN!!!!mcm KERO!!
tok urut pki rambut palsu
haha dowg nie kalo pki rambut palsu je mst tercabut kan
dah ar muke comel2 je time tercbut tu
haha gile comel kot!!

urmm nmpk x mcm mane minat nye saye kat anda2 nie
OMG xthn doeh!! admire sgt nie :(>>>>>>>>>>>
btw even hidung zizan tu comel sgt tp dyer nie pandai gile style kan n tiap style dyer sumpah hebat sgt!! lg2 kalo rambut dyer perang cm time musical tu!!
arghhh gile siot!!johan lak mkin kurus lak saye tgk kan..urmm bagus2 :)

No comments:

Post a Comment