Sunday, May 15, 2011

HARY ckgu !! esok ke ary nie eyk???xpe lah terime je lah dulu kalo awal oke^.^

Love Clip Art
ini luf saye nk bg kat CKGU2 kat muka bumi yg indah nie <3
expcly saye nk bg luf ini kat EMAK saye
double pye lah (mothers day + teachers day)
haha ^.^

n utk ckgu2 saye stat dr saye skolah tadika even saye xabis pown tadika
ckguuuuu!!! mst ckgu knl saye kan ..alaaaa ANAK CKGU SAADIAH tuuuuuuu^.^ owhh thanks sgt sbb knl saye hiihihiii

then saye juge nk bg luf nie kat ckgu SK 24..sume ckgu lah kat situ sbb saye knl sume ckgu!!sbb ckgu pown mst knl saye kan ANAK CKGU SAADIAH la katekan (mkin riak plak saye nie)urmm slame saye 7 tahun saye kat sekolah rendah (jgn nk buat muke pelek sgt la k..mmg saye skola 7tahun oke.saye kne repeat paper..haha xde lah sbnrnye saye xabis tadika sbb saye trus msuk drjh 1 time saye 6 taun) special x saye..OMG!!makin riak dah nie..

proceed 2 next is 4 my ckgu kat SMK 24..kat sni saye dah xspecial sbb saye xbape nk rapat ngn ckgu2 sbb saye nie pemalu sgt tyme nie.OMO OMO OMO!!haha eyhhh tp siyes tau saye xrapat lgsung ngn ckgu2 kat sne xtau la plak knpe..tp saye stdy kat stu 3 taun je..sbb stat form4 saye msuk teknik

oke trus kpd TEKNIK SLIM RIVER..ckgu!!!kenal saye x?????knl kan3..urmm luf nie pown saye nk bg kat sume ckgu2 terchenta!!saye syg sgt ckgu2 sbb ckgu xgarang pown ngn saye kan..nmpk saye tdo ckgu bia je xmara pown ckgu ust pgl saye ULTRAMEN je kan
haha saye suke name tu!!!<3tp saye nk minx maap kat ckgu2 sbb saye byk men n xbuat H/W pown kan..cooolllllllll <3

n last ly saye nk bg luf nie kat lecturer2 saye kat UITM MLAKE..xleh pgl ckgu dah sbb dah di alam laen haha:)

btw thanks tok ckgu2 saye sbb tnpe ckgu n tnpe didikan ckgu xkan ade nye saye yg skang nie
thanks ALOT n LOT OF LOVE tok ckgu!!

n teristimewa tok MAK ABH sbb anda lak ckgu terhebat saye sbb didik adek jd cm skang
budak yg sgt baek tol x???(riak lg???eish xphm tol la )


BABAI

No comments:

Post a Comment